I-Mockery Forum

I-Mockery Forum (http://i-mockery.com/forum/index.php)
-   Sports & Health (http://i-mockery.com/forum/forumdisplay.php?f=49)
-   -   NHL 2013-2014 Season (http://i-mockery.com/forum/showthread.php?t=69708959)

Tadao Feb 2nd, 2014 12:50 AM

I don't think I would ever shoot a look to a woman how likes hockey, women who like hockey also like men getting hurt.

Kitsa Feb 2nd, 2014 09:14 AM

Damn fucking straight.

AChimp Feb 2nd, 2014 10:22 AM



Cardboard Tortorella at the Jets-Canucks game.

AChimp Feb 2nd, 2014 10:23 AM

Waaay to many ppl who like the Canucks in Winnipeg. We had their AHL affiliate for like 12 years after the Jets first left, so there's a lot of young kids who started liking the Canucks. And gross dirty people.

Happy to see them all disappointed a couple days ago. >:

Kitsa Feb 2nd, 2014 11:09 AM

Quote:

Originally Posted by AChimp (Post 769422)


Cardboard Tortorella at the Jets-Canucks game.


:lol

I hope they got video of the first double-take

AChimp Feb 3rd, 2014 09:32 AM



Gallagher being a little bitch and getting knocked around :lol Love at the end how Trouba nails him before he clears the zone. The refs were looking at it the whole time and just ignored everything :lol

Kitsa Feb 3rd, 2014 10:43 AM

I think we play the Mighty Duckfucks tonight.

I'm still pissed at the ice cream guy.

Tadao Feb 3rd, 2014 10:42 PM

Ugh, Kings are breaking my heart. :(

Kitsa Feb 4th, 2014 12:36 AM

Great win, glad I stayed up. Anaheim is one of those teams that's just greasy, I just dislike them on general fucking principle.

Kitsa Feb 4th, 2014 06:42 AM

Why a "YOUR CHANCE TO SERVICE BOBROVSKY" booth would do so well:


Kitsa Feb 5th, 2014 06:40 AM

We play you tomorrow, I think, Tadao. I hate West Coast games because the time zone thing sucks.

AChimp Feb 5th, 2014 10:05 AM

No kidding. It sucks even in Central.

I have an early bedtime, you know. :(

Tadao Feb 5th, 2014 11:47 AM

Yeah well I'm not looking forward to it either :(

Kitsa Feb 5th, 2014 01:26 PM

THIS TIME RUSSIANS WIN

Tadao Feb 5th, 2014 08:01 PM

Only a few hours until the kings break for Olympics. I wish the jackets good luck and the kings a enlightening moment. Also fuck the fuckducksfucks.

Tadao Feb 5th, 2014 09:46 PM

Oh man the game is tomorrow? I thought it was today, I have another 24 hours of self loathing :(

Kitsa Feb 6th, 2014 07:58 PM

Columbus Blue Jackets
29-23-4, 3rd in Metropolitan Division
Thursday, February 6, 10:30 PM on NHLC, FSOH, FSW
Staples Center, Los Angeles, California

10:30, fuuuuuuuuuuck :suicide

Kitsa Feb 6th, 2014 08:00 PM

There's no point even DVRing sports anymore, with all the clips and replays everywhere, and my phone goes off about fifteen minutes after game close with the score regardless.

Edit: " FOX Sports Ohio Girls
Get your coffee brewing Columbus Blue Jackets fans! We've got another late night ahead in LA. Puck drops at 10:30 against the Kings! Catch all the action starting at 10 on FOX Sports Ohio! ‪#‎CBJ‬ -Bridget"

Tadao Feb 6th, 2014 08:42 PM

fuck bridget :(

Tadao Feb 6th, 2014 10:38 PM

Man I'm in a bad mood, i probably should watch the game cause I might break something. Good Luck Kitsa.

Kitsa Feb 6th, 2014 10:56 PM

I just started watching, we got in a GoT marathon. After I read the books, Mr Kitsa wanted to watch them all again and know all the spoilers.

Kitsa Feb 6th, 2014 11:05 PM

Quick and Atkinson are buddies, actually, they played together as kids. They just mentioned on our telecast that when they're in LA, Quick has to pay for dinner.

I'm sorry you are having a shitty day. Good luck to you too.

Tadao Feb 6th, 2014 11:22 PM

Meh, it's probably because it's the first feb since I lost the girl I loved since highschool over her being crazy. Everything great can go to shit so fucking fast, and every fucking game some one scores on us in under 2 minutes of the first period now. :/

Tadao Feb 6th, 2014 11:42 PM

That was a dick move from Brown

Kitsa Feb 7th, 2014 07:02 AM

:(

I fell asleep watching. Sorry February sucks.

Gg. One point for us anyway.


All times are GMT -4. The time now is 07:34 AM.

Powered by: vBulletin
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.