I-Mockery Forum

I-Mockery Forum (http://i-mockery.com/forum/index.php)
-   General Blabber (http://i-mockery.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   I-Mockery Chat (Lube up those lips) (http://i-mockery.com/forum/showthread.php?t=8799)

Shrubfest Feb 2nd, 2009 09:37 AM

I walked home from a friends this morning, and so many people in cars are REALLY STUPID in snow. This is yorkshire. Lots of hills, lots of thin roads. Not much gritting. Why are you going down that REALLY BIG HILL when you could go down a flat road which takes 5 mins longer?

Esuohlim Feb 2nd, 2009 10:38 AM

Quote:

Originally Posted by RaNkeri (Post 610852)
Outside US Nobody gives a flying shit about American football anyway.

I wonder why outside the US people would give a shit about American anything.

Shrubfest Feb 2nd, 2009 01:04 PM

CUNT. I have just stood in the snow for an hour waiting for a bus, because the stupid woman at metro said that there would be one.

Lying BITCH.

Kitsa Feb 2nd, 2009 01:09 PM

You stood on a corner for an hour? :o

Shrubfest Feb 2nd, 2009 01:17 PM

Middle of the road....wasn't even a pavement.

Nearly got hit by a bunch of sliding cars.

Esuohlim Feb 2nd, 2009 01:18 PM

Girls that say "cunt" are hot omg

Shrubfest do you find NASAL AMERICAN MIDWESTERN ACCENTS sexy :love

Shrubfest Feb 2nd, 2009 01:27 PM

Dunno. If i don't, i'll just gag you.

Tadao Feb 2nd, 2009 02:46 PM

hahaha :(

RaNkeri Feb 2nd, 2009 02:50 PM

:rolleyes

Sam Feb 2nd, 2009 04:14 PM

SHRUBFEST IF I SAW YOU STANDING ON THE CORNER I WOULD GIVE YOU A RIDE. ;)

Kitsa Feb 2nd, 2009 04:24 PM

HERE'S A GREAT THING I DID IN PAINT JUST NOW


Tadao Feb 2nd, 2009 04:32 PM

Here comes Finland!

:rolleyes

RaNkeri Feb 2nd, 2009 04:42 PM

Quote:

Originally Posted by Kitsa (Post 610955)
HERE'S A GREAT THING I DID IN PAINT JUST NOW


:rolleyes

RaNkeri Feb 2nd, 2009 04:43 PM

Quote:

Originally Posted by Tadao (Post 610957)
Here comes Finland!

:rolleyes

:rolleyes

Kitsa Feb 2nd, 2009 04:53 PM

I'LL HAVE YOU KNOW I AM A PROFESSIONAL ARTIST OF LITTLE ESTEEM AND THAT PICTURE RIGHT THERE IS PROBABLY WORTH LITTLE TO NO MONEY.

SO TAKE THAT EYEROLL AND STUFF IT IN YOUR PERSE SIDEWAYS, FINLAND

Esuohlim Feb 2nd, 2009 04:55 PM

Who do you think you are? Mr. Sarcastic? Please :rolleyes

Tadao Feb 2nd, 2009 04:56 PM

I would pay to have you spit on me :love

Esuohlim Feb 2nd, 2009 04:57 PM

Quote:

Originally Posted by Shrubfest (Post 610912)
Dunno. If i don't, i'll just gag you.

I am a handsome internet superstar would you like to go on an internet date sometime

RaNkeri Feb 2nd, 2009 05:03 PM

Quote:

Originally Posted by Kitsa (Post 610973)
SO TAKE THAT EYEROLL AND STUFF IT IN YOUR PERSE SIDEWAYS, FINLAND


Don't even dare to imitate Pub, bitch >:

Shrubfest Feb 2nd, 2009 05:04 PM

How do you have an internet date?

Go watch a film on youtube together?

Tadao Feb 2nd, 2009 05:08 PM

whilst nekid

Bod Feb 2nd, 2009 05:10 PM

Yeah and you both get drunk together whilst online, typos increasing as the night wears on. You could get the webcams out but not until the 5th date unless you are a slut.

Tadao Feb 2nd, 2009 05:12 PM

I'm a slut :(

Bod Feb 2nd, 2009 05:15 PM

yeah, you look the type

Tadao Feb 2nd, 2009 05:16 PM

I'll let you reach into my bag o popcorn.


All times are GMT -4. The time now is 06:33 AM.

Powered by: vBulletin
Copyright ©2000 - 2022, Jelsoft Enterprises Ltd.