I-Mockery Forum

I-Mockery Forum (http://i-mockery.com/forum/index.php)
-   General Blabber (http://i-mockery.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   I-Mockery Chat (Lube up those lips) (http://i-mockery.com/forum/showthread.php?t=8799)

WhiteRat May 10th, 2008 10:11 PM

He spoke elequently but he had the limpest most pathetic handshake known to man (and probably gay man!).

Tadao May 10th, 2008 10:14 PM

Haha that would be weird. Going from shaking hands with a bunch pf strong rough hands and then almost breaking his dainty wrist.

On SciFi now

Rock Monster!

http://www.scifi.com/rockmonster/

Tadao May 10th, 2008 10:15 PM

Oh and the chick in the movie is smoking hot.

http://www.imdb.com/name/nm0912420/

WhiteRat May 10th, 2008 10:23 PM

Yamihama!

WhiteRat May 10th, 2008 10:28 PM

I'm now watching this shitty movie with the volume turned all the way down.

Fathom Zero May 10th, 2008 10:39 PM

Damn, she paralyzed me.

Tadao May 10th, 2008 10:46 PM

Jo Polito hahah. I love that bald guy!


WhiteRat May 10th, 2008 10:56 PM

hahaha t-rex's face just exploded!

Tadao May 10th, 2008 10:59 PM

I live in Pomona! Smooth line.

WhiteRat May 10th, 2008 11:00 PM

What's this here show Sci-fi has going on now?

Tadao May 10th, 2008 11:03 PM

I have Rock Monster right now. I think the T rex one is next for me.

WhiteRat May 10th, 2008 11:03 PM

The janitor danced a little jig of fear mere seconds before he was killed.

WhiteRat May 10th, 2008 11:03 PM

Wait a minute...the movie that just ended for me, the t-rex one, wasn't rock monster?

Tadao May 10th, 2008 11:04 PM

http://www.scifi.com/schedulebot/index.php3

Tadao May 10th, 2008 11:04 PM

Aztec Rex lol

WhiteRat May 10th, 2008 11:06 PM

I guess the movie i'm watching is called Sabretooth, which according to wikipedia, is know for it's shitty special effects:

"...which render the eponymous Sabretooths as little more than cartoon characters."

Tadao May 10th, 2008 11:08 PM

Dont forget to adjust you time zone on the bottom right

WhiteRat May 10th, 2008 11:09 PM

Haha, it is imperative that I properly adjust my time zone. I can never make such a foolish mistake again!

WhiteRat May 10th, 2008 11:10 PM

Hilarious....there is a greasy redneck janitor named "silent bob" and you guess it, he doesn't talk!

Tadao May 10th, 2008 11:10 PM

Heads will roll!

Tadao May 10th, 2008 11:11 PM

Quote:

Originally Posted by WhiteRat (Post 555224)
Hilarious....there is a greasy redneck janitor named "silent bob" and you guess it, he doesn't talk!

Oh shit. I have a few hours to get nice and drunk for it.

WhiteRat May 10th, 2008 11:12 PM

Someone is brutally murdered within the first 2 minutes of the show so be prepared for non-stop action.

Tadao May 10th, 2008 11:13 PM

OMG OMG OMG This is gonna be scary!



Rarw!

WhiteRat May 10th, 2008 11:14 PM

This movie is so good i've turned off winamp and cranked up the telly.

Oh shit the sabretooth carrying truck just crashed...

Tadao May 10th, 2008 11:20 PM

OMG! Was it this scene?



All times are GMT -4. The time now is 05:29 PM.

Powered by: vBulletin
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.