I-Mockery Forum

I-Mockery Forum (http://i-mockery.com/forum/index.php)
-   General Blabber (http://i-mockery.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   I-Mockery Chat (Lube up those lips) (http://i-mockery.com/forum/showthread.php?t=8799)

executioneer Feb 12th, 2009 07:30 PM

well i accepted your facebook request so you can get my cell # off there if ya wanna txt me or summat

Zomboid Feb 12th, 2009 07:44 PM

Out of the people from here, I only have Sam and Max (lolololol) on facebook. AAAAAND Max deleted a comment I made on his status change. It was something along the lines of:
"YEAH BRAW!!!!! CHANGE THAT STATUS! CHANGE IT! FUUUUCK YEAH!!!!"

But still :(

Kitsa Feb 12th, 2009 07:58 PM

Even though I know you can do various access stuff, I still prefer to keep my old facebook account (friends) and my new facebook account (family) separate.

MetalMilitia Feb 12th, 2009 08:06 PM

I'm facebook friends with one guy from the forums, funny thing is he's like Finnish or something so all his updates are just indecipherable strings of consonants and weird characters. I think his name was... like... guybrush... greybush... something like that? Meh, it's been years since he's posted. Shame really, I remember enjoying reading his posts.

Kitsa Feb 12th, 2009 08:08 PM

There are lots of people on my facebook that I knew 10+ years ago who just suddenly seemed to resurface. That's been pretty weird. I've got a few people I haven't seen since second grade.

10,000 Volt Ghost Feb 12th, 2009 08:40 PM

I can never find anyone on facebook.

Tadao Feb 12th, 2009 08:49 PM

I have a very bad memory as I just never really gave a shit. So people always come up to me and tell me stories about how we did this and that and I can't even fucking remember a thing about them. :(

Tadao Feb 12th, 2009 08:49 PM

So facebook would be a nightmare.

10,000 Volt Ghost Feb 12th, 2009 09:06 PM

On the bright side it's a good way to fill in some gaps of weekends...or years.

Tadao Feb 12th, 2009 09:13 PM

My past is full of people I don't remember and people who would try to sponge off me. I have kept all the friends I trust with me through all these years very close to me. So really, facebook would just allow people I don't want to be in contact with, be in contact with me.

10,000 Volt Ghost Feb 12th, 2009 09:26 PM

I see your point.

10,000 Volt Ghost Feb 12th, 2009 09:28 PM

My sister woke up at her boyfriends house with pain in her eye the other day and it hurt more when it was exposed to the light. Hey boyfriend said when she was drunk she said she wanted to be a pirate, turns out she has an eye infection now.

I normally send her a sad face when bad stuff happens but she got really mad because I sent her a

.(

instead

Also, her friend kept calling her cyclops last night.

Tadao Feb 12th, 2009 09:32 PM

lol @ .(

Sam Feb 12th, 2009 09:34 PM

Did she get cocked in the eye? :lol

10,000 Volt Ghost Feb 12th, 2009 09:38 PM

She may have actually. I think she woke up wearing her birthday suit too.

Kitsa Feb 12th, 2009 09:51 PM

She's lucky it wasn't way worse, light sensitivity can mean all kinds of horrid things :/

Facebook is an excellent tool for reminding me how shitty my life is in comparison to my peers'.

Sam Feb 12th, 2009 09:58 PM

At least you didn't get cocked in the eye. :rolleyes

Kitsa Feb 12th, 2009 10:04 PM

It depends on how you look at it.

10,000 Volt Ghost Feb 12th, 2009 10:36 PM

I think she took a real close look.

kahljorn Feb 12th, 2009 10:38 PM

lol man that musta been one dirty dick

Sam Feb 12th, 2009 10:51 PM

She must have thought it was her telescope. :rolleyes

Dixie Feb 12th, 2009 11:06 PM

"Text"?
I do not have a cell phone so I cannot do this "texting" thing.
But I can call and bug you.

Zomboid Feb 12th, 2009 11:11 PM

Does calling other people that you only know from a forum seem really odd to anyone else? :(

Sam Feb 12th, 2009 11:17 PM

CiG you could call me on the phone but I'd probably start masturbating. :rolleyes

Not because it was you on the phone, just because I masturbate all the time. :rolleyes

Zomboid Feb 12th, 2009 11:19 PM

You could call me but I'd probably hang up :rolleyes


All times are GMT -4. The time now is 03:52 AM.

Powered by: vBulletin
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.