I-Mockery Forum

I-Mockery Forum (http://i-mockery.com/forum/index.php)
-   General Blabber (http://i-mockery.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   I-Mockery Chat (Lube up those lips) (http://i-mockery.com/forum/showthread.php?t=8799)

Pentegarn Jan 18th, 2010 11:59 AM

You need to read the rest of the thread where Microshock tries to ruin the event. It got moved to general and then locked after Chojin dropped the hammer on Microshock

kahljorn Jan 18th, 2010 01:56 PM

damn i got caught up now too :O

lolatadjectiveform:highfive

Grislygus Jan 18th, 2010 02:51 PM

I'm only a little bit into it so far, but I admit I love how annoyed people were with Microshock, especially Pancakes starting the third page with RAGE

Why the hell to people continue to genuinely and earnestly with fifteen year old children

executioneer Jan 18th, 2010 03:06 PM

IM GONNA PLUG MY SHIT KARAOKE VIDEO IN HERE TOO, OK GUYS


Grislygus Jan 18th, 2010 03:12 PM

You inspire me to want to do drunk karaoke

This is inconcievable

Grislygus Jan 18th, 2010 03:43 PM


Fathom Zero Jan 18th, 2010 04:16 PM

OMG

MarioRPG Jan 18th, 2010 05:51 PM

Haha excellent song choice.

Sam Jan 18th, 2010 07:25 PM

Quote:

Originally Posted by Grislygus (Post 668293)
Why the hell to people continue to genuinely and earnestly with fifteen year old children

LET THIS SINK IN FOR A MOMENT

Grislygus Jan 18th, 2010 07:37 PM

ARGUE, I swear to God I was talking about arguing with the children



THE SOCIAL WORKERS NEVER PROVED ANYTHING

elx Jan 18th, 2010 07:53 PM

http://www.tamponcrafts.com/

Colonel Flagg Jan 18th, 2010 09:41 PM

Quote:

Originally Posted by Grislygus (Post 668325)
ARGUE, I swear to God I was talking about arguing with the children



THE SOCIAL WORKERS NEVER PROVED ANYTHING

I believe you, Gris. And I'm sure that's of great comfort to you.

BTW, where is Danny? :(

EDIT: Spot on rendition, Willie! :rock

dextire Jan 19th, 2010 12:13 AM

Well done, Willie! :)
Was it painful to get your voice to go that high?

executioneer Jan 19th, 2010 01:29 AM

nope i'm tolerably adequate at modulating my voice pitch

you're just lucky i didn't decide to do tiptoe thru the tulips :lol

bigtimecow Jan 19th, 2010 02:25 AM

danny as in danny tatom? i talk to him on twitter and he sends me music every now and then. i <3 him, but i don't think he's coming back :( long live liquidstatik

Fathom Zero Jan 19th, 2010 02:35 AM

I'm woozy, guys. I start a philosophy class tomorrow that's gonna kick even my very manly balls.

Pentegarn Jan 19th, 2010 09:18 AM

Quote:

Originally Posted by Grislygus (Post 668293)
I'm only a little bit into it so far, but I admit I love how annoyed people were with Microshock, especially Pancakes starting the third page with RAGE

Why the hell to people continue to genuinely and earnestly with fifteen year old children

It wasn't about his age, it was about his blatant douchebaggery and that he became more and more determined to grinch up the event.

EDIT: I think you'll love what Dixie did too. (that part might be in the part that got broke off and moved to General)

Colonel Flagg Jan 19th, 2010 09:36 AM

Quote:

Originally Posted by Pentegarn (Post 668380)
It wasn't about his age, it was about his blatant douchebaggery and that he became more and more determined to grinch up the event.

As I understand it, not only did he grinch up THIS year, but he does similar crap EVERY year. Makes me wonder why he was allowed to participate in the first place.

Still, it made for good mockery fodder. What can one expect from a dude named :shocked

Pentegarn Jan 19th, 2010 09:52 AM

Yeah, when he bitched about how bad he thought the gift he got was I verbally beat him over the head with the garbage he has given in the past. That amused me

Dimnos Jan 19th, 2010 10:18 AM

WTF did he get that he was crying about?

Kitsa Jan 19th, 2010 10:28 AM

Ugh, my dog just puked bile all over her crate, then when I let her out to clean it she walked right through it and tracked yellow bile pawprints all over the house :(

WHO DOESN'T WANT TO GET DOWN AND SCRUB BILE OUT OF THE CARPET?

KITSA DOESN'T WANT TO GET DOWN AND SCRUB BILE OUT OF THE CARPET!

:( :( :(

Dimnos Jan 19th, 2010 10:43 AM

Its just natural for a dog to step in any spilt bodily fluids. Its just how nature made them. :(

Kitsa Jan 19th, 2010 10:56 AM

the bitch of all of this is that I got a great compact carpet shampooer that would have taken care of this in no time, but I lent it to someone in order to impress upon them how cool it was and how they needed one. :lol

Dimnos Jan 19th, 2010 11:42 AM

Awww... Damn the timing. :(

Kitsa Jan 19th, 2010 12:21 PM

I love that this guy is pictured with Bill Clinton.

http://blogs.houstonpress.com/hairba...job_market.php


All times are GMT -4. The time now is 04:52 PM.

Powered by: vBulletin
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.