I-Mockery Forum

I-Mockery Forum (http://i-mockery.com/forum/index.php)
-   General Blabber (http://i-mockery.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   I-Mockery Chat (Lube up those lips) (http://i-mockery.com/forum/showthread.php?t=8799)

GADZOOKS Feb 4th, 2007 06:36 AM


Zomboid Feb 4th, 2007 07:43 AM

Quote:

Originally Posted by Jixby Phillips (Post 466732)
uugh why is this person pals with the message board nowadays I DONT UNDERSTAND, HE IS DISGUSTING

I've been trying to understand for a while now and I don't get it either. I think it has something to do with putting :< at the end of every post and kissing chojin's ass in every post :< :< :<

Zomboid Feb 4th, 2007 07:54 AM

PS - The whole thing reminds me of the end of sleepaway camp only gw is all gross and not even a little bit funny

Guitar Woman Feb 4th, 2007 08:26 AM

Wow, you guys are giving me about 20 times as much shit as I deserve. It totally reminds me of a queer Maddox fan forum that I stopped posting on a week or so ago.

MarioRPG Feb 4th, 2007 10:22 AM

I LIEK UR SIG ZOMBOID

Esuohlim Feb 4th, 2007 12:17 PM

Quote:

Originally Posted by Guitar Woman (Post 466691)
What might these hot items be, if y'all don't mind my asking?

NO MINE >:

Zomboid Feb 4th, 2007 12:43 PM

Quote:

Originally Posted by MarioRPG (Post 466759)
I LIEK UR SIG ZOMBOID

I think yours is something special too. I had to go search for a thread I posted a couple years ago where I linked to those but they've been taken down so I had to do quite a bit of hunting :O

noob3 Feb 4th, 2007 01:13 PM

I like ur new avatar GW :]

liquidstatik Feb 4th, 2007 03:59 PM

woo i love going to a high school dance 2 hrs away with a bunch of 16 yr old girsl :O

Goat Cheese Feb 4th, 2007 04:01 PM

GW's avatar makes me feel funny in my pants.

Pub Lover Feb 4th, 2007 04:21 PM

Quote:

Originally Posted by noob3 (Post 466492)
If you want extra post & cool dude points, send your weenier to Pub Lover and he'll use it in a badass stew!


:lol

Quote:

Originally Posted by executioneer (Post 466642)
hahaha PUB LOVER ARE YOU RESPONSIBLE FOR THIS

:lol

Quote:

Originally Posted by Chojin (Post 466696)
i'm gonna disable guitar woman's edit button

:lol

GADZOOKS Feb 4th, 2007 04:26 PM

Quote:

Originally Posted by Guitar Woman (Post 466744)
Wow, you guys are giving me about 20 times as much shit as I deserve. It totally reminds me of a queer Maddox fan forum that I stopped posting on a week or so ago.

You deserve to be in jail with rude gay dudes so you are getting off lucky, bridgetroll.

GADZOOKS Feb 4th, 2007 04:27 PM

shit, we can't edit i want to make it "REALLY rude gay dudes"

liquidstatik Feb 4th, 2007 04:33 PM

so why cant we edit any more im lost ;<

kahljorn Feb 4th, 2007 04:41 PM

i think it's because the backup threads could be edited.

GADZOOKS Feb 4th, 2007 04:48 PM

because father spaz kept editing his posts so he wouldn't be embarassed :lol

bigtimecow Feb 4th, 2007 05:16 PM

bridge troooooooooooooooooolllllllllllll

MetalMilitia Feb 4th, 2007 05:55 PM

Quote:

Originally Posted by Zomboid (Post 466739)
I've been trying to understand for a while now and I don't get it either. I think it has something to do with putting :< at the end of every post and kissing chojin's ass in every post :< :< :<

It's like because he spends the majority of his time telling us how much he sucks, people are less interested in hounding him off the forum. It's a travesty.

Personally I think all disgusting-internet-tranny-queers should be banned... and anyone with the name 'zeldasbiggestfan'. :posh

Pub Lover Feb 4th, 2007 06:03 PM

Oh man, MM. I don't want to be banned. :(

MarioRPG Feb 4th, 2007 06:10 PM

Hey guys! I miss the edit button.

Pub Lover Feb 4th, 2007 06:13 PM

What the hell do you need an edit button for? Either take the time to proof-read your post, use the preview function, or not give a damn as it's the frikking internet! :eek

MarioRPG Feb 4th, 2007 06:17 PM

I always rush through my posts and usually ramble. And when I actually hit the button I starts to read through and realize I am a fool.

MarioRPG Feb 4th, 2007 06:19 PM

HD does not treat Billy Joel nicely.

Pub Lover Feb 4th, 2007 06:45 PM

Quote:

Originally Posted by MarioRPG (Post 466881)
I always rush through my posts and usually ramble. And when I actually hit the button I starts to read through and realize I am a fool.

I mock your self-doubt!

Fathom Zero Feb 4th, 2007 06:45 PM

No it doesn't

I didn't know he lost his hair. :(


All times are GMT -4. The time now is 07:51 AM.

Powered by: vBulletin
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.