I-Mockery Forum

I-Mockery Forum (http://i-mockery.com/forum/index.php)
-   General Blabber (http://i-mockery.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   I-Mockery Chat (Lube up those lips) (http://i-mockery.com/forum/showthread.php?t=8799)

Tadao Aug 20th, 2011 10:11 AM

Quote:

Originally Posted by WhiteRat (Post 738834)
I bartended a wedding tonight in which the brides maides (striking dames if I may say) clamped their buttcheeks around a quarter and tried to walk it to and drop it into a cup. Needless to say it was very arousing.

Yeah, well, I'd like to see them try that with my cock.

Tadao Aug 20th, 2011 10:12 AM

:(

Shrubfest Aug 20th, 2011 10:30 AM

I think you'll find that's called 'The penny up the bum game' here in England. :tophat

Womti Aug 20th, 2011 10:58 AM

Quote:

Originally Posted by Tadao (Post 738862)
Yeah, well, I'd like to see them try that with my cock.

:lol

Tadao Aug 20th, 2011 11:27 AM

Quote:

Originally Posted by Shrubfest (Post 738864)
I think you'll find that's called 'The penny up the bum game' here in England. :tophat

A penny for your twat.

HickMan Aug 20th, 2011 02:55 PM

I'm obviously in the wrong line of work

Rongi Aug 20th, 2011 03:51 PM

These jeans I just got in the mail were made by REAL PRISONERS :eek

http://www.unionlabel.com/prison-blues-jeans.html

Also they look sexy as all hell



10,000 Volt Ghost Aug 20th, 2011 04:05 PM

But I bet you wear them it'll get their dna all over you. Then you'll get arrested for crimes. Then you'll be making the prison jeans yourself.

Pentegarn Aug 20th, 2011 04:12 PM

That's why I won't wear clothing worn by former president Clinton

Rongi Aug 20th, 2011 05:13 PM

Quote:

Originally Posted by 10,000 Volt Ghost (Post 738894)
But I bet you wear them it'll get their dna all over you. Then you'll get arrested for crimes. Then you'll be making the prison jeans yourself.

At least all be looking swagged out as they hall me off in the paddy wagon

Rongi Aug 20th, 2011 05:14 PM

*I'll

CHOJIN GIVE ME BACK MY EDIT BUTTON YOU JERK >: >: >: >: >:

Shyandquietguy Aug 20th, 2011 05:23 PM

Quote:

Originally Posted by Prison Blue JEans
The cloth is grown & woven here in the USA and then it is cut and assembled by inmates from the Eastern Oregon Correctional Institution.

Well with how much work is out there right now I think I'll go crash into my ex's house. C'yall!

Chojin Aug 20th, 2011 05:40 PM

Quote:

Originally Posted by Shrubfest (Post 738864)
I think you'll find that's called 'The penny up the bum game' here in England. :tophat


Otto Aug 20th, 2011 07:09 PM

Ugh, I got stoned and drunk and threw up in my drink and then forgot I threw up in the drink and accidentally drank some. I've become a caricature.

kahljorn Aug 20th, 2011 11:21 PM

oh man your life is almost over :(

Grislygus Aug 20th, 2011 11:26 PM

KHALJORN YOUR ABSENCE HAS MADE ME WANT TO GIVE YOU A BIG GAY INTERNET HUG






HERE'S YOUR BIG GAY INTERNET HUG

Kitsa Aug 21st, 2011 12:18 AM

wow, you'd be amazed at what pops up when you google image search "big gay internet hug"

Colonel Flagg Aug 21st, 2011 12:41 AM

OK I'll bite.

[...]

Well, that was weird. :\

kahljorn Aug 21st, 2011 02:25 AM

NOW I HAVE GRISLYGUS COOTIES AND IM NOT SHARING THEM

GRISLEBEES YOU"RE THE ONLY REASON I STOPPED MAKING FATCHOJIN ACCOUNTS

Grislygus Aug 21st, 2011 02:29 AM

OH MAN PUB'S GONNA BE SO JEALOUS HE MISSED THIS SUPER SWEET MAN HUG

Sam Aug 21st, 2011 02:40 AM

I WANNA GET IN ON THIS.

Grislygus Aug 21st, 2011 02:50 AM

SUPERGAY GROUP HUG GO


WE'RE LIKE THE FUCKING POWER RANGERS ALL MEGAZORD AN SHIT

Fathom Zero Aug 21st, 2011 02:55 AM

No you aren't.

Grislygus Aug 21st, 2011 03:01 AM

OH SHIT IT'S THE PUTTY PATROL

Sam Aug 21st, 2011 03:07 AM

OH SHIT IT'S SOMEONE WHO IS HELLA JELLY BECAUSE THEY AIN'T GO GO POWER RANGERS


All times are GMT -4. The time now is 06:48 AM.

Powered by: vBulletin
Copyright ©2000 - 2023, Jelsoft Enterprises Ltd.