I-Mockery Forum

I-Mockery Forum (http://i-mockery.com/forum/index.php)
-   General Blabber (http://i-mockery.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   I-Mockery Chat (Lube up those lips) (http://i-mockery.com/forum/showthread.php?t=8799)

Esuohlim Dec 22nd, 2006 01:20 AM

[quote="Esuohlim"]ypu'requote]

:x

Pub Lover Dec 22nd, 2006 01:20 AM

Except Willie isn't posting at all, & you're hardly being a speed racer. ;)

Esuohlim Dec 22nd, 2006 01:21 AM

[quote="Esuohlim"]
Quote:

Originally Posted by Esuohlim
ypu'requote]

:x

liquidstatik Dec 22nd, 2006 01:21 AM

wtf :x

Esuohlim Dec 22nd, 2006 01:22 AM

Forpget it >:

Pub Lover Dec 22nd, 2006 01:22 AM

Quote:

Originally Posted by Pub Lover
Plus...

I decide not to say something that might sound like an insult, then act like I did say it. :rolleyes

I'm losing my grip! :eek

Esuohlim Dec 22nd, 2006 01:22 AM

Quote:

Originally Posted by Esuohlim
Forpget

:x

Pub Lover Dec 22nd, 2006 01:23 AM

Quote:

Originally Posted by Esuohlim
Forpget it >:

:lol


The no edit rule is like all my other rules for this thread. :(

Esuohlim Dec 22nd, 2006 01:24 AM

What they're dumb :eek

Esuohlim Dec 22nd, 2006 01:25 AM

Re: I-Mockery Chat Room (does this change my postcount)
 
Quote:

Originally Posted by executioneer
hahaha guys maybe i should only communicate by editing this post from now on :x

-willie

:eek

Pub Lover Dec 22nd, 2006 01:26 AM

Dumb, yet people seem not to break them. :(

Pub Lover Dec 22nd, 2006 01:27 AM

Re: I-Mockery Chat Room (does this change my postcount)
 
Quote:

Originally Posted by executioneer
hahaha guys maybe i should only communicate by editing this post from now on :x

-willie

:lol

I didn't see that! :eek

Esuohlim Dec 22nd, 2006 01:27 AM

Quote:

Originally Posted by executioneer
EVERYBODY LETS POST ANGRY JEKR POSTS AS FAS T AS WE CAN SO THIS THREAD GETS 20 PAGES :lol

-willie

20 pages wow! :eek

Pub Lover Dec 22nd, 2006 01:27 AM

I've posted that much today. :(

Esuohlim Dec 22nd, 2006 01:27 AM

Quote:

Originally Posted by Pub Lover
Dumb, yet people seem not to break them. :(

I'll break them and don't try to stop me I'm a loose cannon :eek

Pub Lover Dec 22nd, 2006 01:28 AM

Quote:

Originally Posted by Esuohlim
What they're dumb :eek

And getting yet more dumb. :(

Esuohlim Dec 22nd, 2006 01:28 AM

Quote:

Originally Posted by Pub Lover
I've posted that much today. :(

You're not kidding, every time I come back to this thread it's 7 pages later :(

liquidstatik Dec 22nd, 2006 01:29 AM

:eek

Pub Lover Dec 22nd, 2006 01:29 AM

Quote:

Originally Posted by Esuohlim
I'll break them and don't try to stop me I'm a loose cannon :eek

Yeah, but now it's like I told you to. :(

It's like your thing with people's avatars. :eek

liquidstatik Dec 22nd, 2006 01:30 AM

brb smoke break :eek

Pub Lover Dec 22nd, 2006 01:31 AM

Quote:

Originally Posted by Esuohlim
You're not kidding, every time I come back to this thread it's 7 pages later :(

I was kinda embarrassed by some of it, so I pushed on ;)

Esuohlim Dec 22nd, 2006 01:32 AM

The post closest to 24 hours ago is 14 pages back :x

EDIT: 15 now I guess :eek

EDIT: PICTURE :rolleyes


Pub Lover Dec 22nd, 2006 01:32 AM


Pub Lover Dec 22nd, 2006 01:33 AM

Quote:

Originally Posted by Esuohlim
The post closest to 24 hours ago is 14 pages back :x

Not quite 20 then. :lol

Esuohlim Dec 22nd, 2006 01:36 AM

Every site that has that picture doesn't allow remote linking lol oh well!


All times are GMT -4. The time now is 03:16 PM.

Powered by: vBulletin
Copyright ©2000 - 2022, Jelsoft Enterprises Ltd.