I-Mockery Forum

I-Mockery Forum (http://i-mockery.com/forum/index.php)
-   General Blabber (http://i-mockery.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   I-Mockery Chat (Lube up those lips) (http://i-mockery.com/forum/showthread.php?t=8799)

xbxDaniel Apr 15th, 2006 12:26 AM

That didn't work at all for you.

Terra Apr 15th, 2006 12:28 AM

Is that the sex pistol thing?

Moobs Apr 15th, 2006 12:28 AM

I could make it out fine. Granted there weren't many letters to play with.

I'm off to bed.

Terra Apr 15th, 2006 12:29 AM

Are you going to have a little smoke first? :)

Moobs Apr 15th, 2006 12:31 AM

No I'm cutting down :(

Terra Apr 15th, 2006 12:33 AM

Good luck! And chew lots of gum! I hear that helps.

xbxDaniel Apr 15th, 2006 12:37 AM

Nicotine gum tastes nasty.

Terra Apr 15th, 2006 12:39 AM

Are you one of the SMOKERS too? :chatter

xbxDaniel Apr 15th, 2006 12:42 AM

No, I just thought it was regular gum. It doesn't make good bubbles either.

Esuohlim Apr 15th, 2006 12:52 AM

Quote:

Originally Posted by Terra
Oh milhouse. It's Easter. I'm not going to verbally beat you down and risk getting fucked over by a big furry asshole in a ridiculous rabbit costume.

Thanks for this post. You try too hard.

In conclusion, shut up.

Terra Apr 15th, 2006 12:59 AM

Somebody needs a ciggy! :)

xbxDaniel Apr 15th, 2006 01:21 AM

Only 9 more posts before the big 16000. Aren't you guys excited.

Terra Apr 15th, 2006 01:26 AM

Yup!!!

xbxDaniel Apr 15th, 2006 01:28 AM



We just recieved a tornado watch thing. Fucking weather.

Terra Apr 15th, 2006 01:35 AM

A tornado "watch" is fine. A possible tornadic situation could be forming. A tornado "warning" is not fine. The weather conditions indicate that a funnel cloud has been spotted.

What they don't say is that several funnel clouds never touch the ground but they are aloft.

xbxDaniel Apr 15th, 2006 01:36 AM

Screw it I'm heading out anyways. Take it easy all, have a good evening, etc.

Rongi Apr 15th, 2006 01:42 AM

y'all

GADZOOKS Apr 15th, 2006 04:58 AM




GEORGE WASHINGTON WAS THE FIRST PRESIDENT BUT HE IS ONLY THE FOURTH GREATEST AMERICAN.

GADZOOKS Apr 15th, 2006 04:59 AM



MARTIN LUTHUR KING MAY OF FREED THE SLAVES BUT HE ONLY MAKES IT TO NUMBER 3 ON THE GREATEST AMERICAN LIST, PRETTY GOOD FOR A BLACK GUY!

GADZOOKS Apr 15th, 2006 05:00 AM

SO THAT MEANS LINCOLN IS NUMBER ONE?



WRONG HE CAME IN SECOND PLACE! BOOOOO LINCOLN, BOOOOOO!

GADZOOKS Apr 15th, 2006 05:02 AM

SO WHO'S THE GREATEST AMERICAN?



RONALD REGAN OF COURSE! HE GOT SHOT LIKE LICON, BUT HE LIVED! REMEMBER WHEN HE LIKED JELLY BEANS?! THAT'S WHAT YOU NEED TO BE THE GREATEST AMERICAN!

GOD BLESS AMERICA

ziggytrix Apr 15th, 2006 05:32 AM


Girl Drink Drunk Apr 15th, 2006 12:45 PM

some fucking idiot was driving around the apartment(behind my back yard) at fucking 1:00
It was fucking creepy, I could hear this voice in slowmotion outside, but I doubt I it had to do with the pills, cause I could hear my radio just fine.
Also dont take Tylenol #3, when you wake up or you will feel as dizzy as shit, kids.

Rongi Apr 15th, 2006 01:33 PM

didnt reagan give aids and cocaine to all those black people?

Girl Drink Drunk Apr 15th, 2006 01:37 PM

Funny, I heard Kanye West went on a rant about something like that once during a concert. That guy is more fucked up than I am right now.

Rongi Apr 15th, 2006 01:45 PM

yeah i guess that is pretty funny

Emu Apr 15th, 2006 01:46 PM

Sniper: Shut the fuck up about your drug addiction. We're all painfully aware of it.

Rongi Apr 15th, 2006 01:47 PM

emu you need to chill out

Emu Apr 15th, 2006 01:49 PM

Yeah

On the plus side we're over 16,000 posts :eek

Girl Drink Drunk Apr 15th, 2006 01:51 PM

Lol. Im not addicted. I just took some and it's making me really dizzy. however, I dont plan on taking that shit except for getting to sleep. I think Its starting to wear off, which is good cause the side effects are annoying.

Seven Force Apr 15th, 2006 01:52 PM

Hey Emu. Hey Rongi. :(

Emu Apr 15th, 2006 01:55 PM

sup

Seven Force Apr 15th, 2006 02:00 PM

Nothing, you?

Emu Apr 15th, 2006 02:09 PM

n/m

Esuohlim Apr 15th, 2006 02:15 PM

Remember that water drip noise Cameron makes in Ferris Bueller well I can fucking NAIL it now folks :eek

Moobs Apr 15th, 2006 03:08 PM

This big chicken keeps killing me on Conquer :(

executioneer Apr 15th, 2006 05:53 PM

i got a myspace don't tell anyone :(

Esuohlim Apr 15th, 2006 06:15 PM

Haha "intentional imspelling of words"

executioneer Apr 15th, 2006 06:42 PM

i am glad they have warlock pinchers available as musics :(

Guitar Woman Apr 15th, 2006 08:32 PM

haha, it has the spider eating the bee

xbxDaniel Apr 17th, 2006 11:06 PM

My friend microwaved some peeps today. It was horrible. :(

Fathom Zero Apr 17th, 2006 11:33 PM

My birthday was yesterday, and I got outshined by Jesus.
I microwaved Peeps as well.

Terra Apr 17th, 2006 11:35 PM

Happy Birthday!!! I'm sorry Jesus got all the credit yesterday. But obliterating peeps is no way to start a new year! :(

But Happy Birthday!!

xbxDaniel Apr 17th, 2006 11:37 PM

Want me to make you a card Zero?

Fathom Zero Apr 17th, 2006 11:41 PM

Sure, it would be much appreciated.
And thank you, Terra.

Terra Apr 17th, 2006 11:56 PM

[/img]

Terra Apr 17th, 2006 11:58 PM

It's a crappy card but IT'S THE THOUGHT THAT COUNTS!! :)

xbxDaniel Apr 18th, 2006 12:00 AM

I hope this works.


xbxDaniel Apr 18th, 2006 12:00 AM

Fucking spelling error.

Terra Apr 18th, 2006 12:01 AM

Your card was much better!

I can't get the hang of paint.

Fathom Zero Apr 18th, 2006 12:03 AM

I love both of your cards very much, this touches me...
In the emotional way...

Moobs Apr 18th, 2006 12:15 AM

I would make a card but I'm going to bed. Maybe a late one tomorrow?

Fathom Zero Apr 18th, 2006 12:18 AM

My birfday is already late, it happened yesturdae.

MarioRPG Apr 18th, 2006 11:32 AM

Sorry I missed it. I suppose my well-wishing would have been overlooked anyway.

Supafly345 Apr 18th, 2006 11:57 PM


CATS

Moobs Apr 19th, 2006 12:22 AM


DOGS

Sethomas Apr 19th, 2006 02:11 AM

If not for the whole NSFW ban, I would have followed that up with

VAGINAS

Esuohlim Apr 19th, 2006 10:24 AM

Does WhiteRat post in this thread?

Hey WhiteRat who the hell is that crazy ranting man in drag?

Emu Apr 19th, 2006 10:27 AM

i asked him the same thing yesterday

he says "it's Madge"

Girl Drink Drunk Apr 19th, 2006 11:05 AM

Quote:

Originally Posted by Fathom Zero
My birfday is already late, it happened yesturdae.

happy belated birthday,MAN WITH GHOST-FEET.

MarioRPG Apr 19th, 2006 11:27 AM

Hey everyone, this is another pointless update on nothing.

Please carry on. :/

camacazio Apr 19th, 2006 01:07 PM

Only the fucking shits gave that crappy shithead Fathom Zero birthday wishes.

Chojin Apr 19th, 2006 01:36 PM

Yeah, we kinda noticed.


I bet you yell at your TV a lot.

Guitar Woman Apr 19th, 2006 02:31 PM

Does anyone know the date of that achewood strip where Phillippe reveals that Ray sold his eyes to compensate for the comic's dwindling funds? I can't seem to find it.

Esuohlim Apr 19th, 2006 04:36 PM

http://www.achewood.com/?date=07142003

Guitar Woman Apr 19th, 2006 04:39 PM

Thanks a lot, jerk

EDIT: also, I just watched that video for the first time, and fuck you I only like the comic >:

Emu Apr 19th, 2006 07:06 PM

That Man's thread is stealing all of this one's thunder

and I like it :eek

GADZOOKS Apr 19th, 2006 07:22 PM

I know the date to the achewood comic.

xbxDaniel Apr 19th, 2006 07:33 PM

Quote:

Originally Posted by camacazio
Only the fucking shits gave that crappy shithead Fathom Zero birthday wishes.

You want me to make you one too?

Guitar Woman Apr 19th, 2006 07:36 PM

Quote:

Originally Posted by GADZOOKS
I know the date to the achewood comic.

No you don't.

GADZOOKS Apr 19th, 2006 07:42 PM

July 15th 2002, you bitch

Guitar Woman Apr 19th, 2006 07:45 PM


Guitar Woman Apr 19th, 2006 07:45 PM

I know you knew, I just told you you didn't so you would prove me wrong by telling me the date, because I assumed you wouldn't just give it to me if I asked because you hate me.

Emu Apr 19th, 2006 07:47 PM

that's depressing

BlueOatmeal Apr 19th, 2006 07:51 PM

Hes with jesus now. Its a happy thing.

GADZOOKS Apr 19th, 2006 07:55 PM

Quote:

Originally Posted by Guitar Woman
I know you knew, I just told you you didn't so you would prove me wrong by telling me the date, because I assumed you wouldn't just give it to me if I asked because you hate me.

No you didn't

PS: maybe if you learned to say THANK YOU I wouldnt hate you.

Guitar Woman Apr 19th, 2006 07:57 PM

Mabye if you weren't such a jerk who never does anything for me I might be a little more inclined to be nice to you!

PS, thanks for the help. You jerk.

GADZOOKS Apr 19th, 2006 08:03 PM

I pay the fucking bills.

MetalMilitia Apr 19th, 2006 08:16 PM

GW makes reading the internet such a chore. She could take a tip or two from that man.

MetalMilitia Apr 20th, 2006 09:41 AM


MetalMilitia Apr 20th, 2006 10:27 AM

everyone! i won charles in charge :O

But i dont know if I can have the prize because i'm in englang and i dont know if it's difficult to send things to england :/

If it is someone else can have the prize or whatever :/

Terra Apr 20th, 2006 11:25 AM

Hey! Congratulations!!

I'm sure the powers that be will get it there.

MarioRPG Apr 20th, 2006 11:49 AM

I'd say I was jealous, but I don't even know what Charles In Charge was. :/

MetalMilitia Apr 20th, 2006 12:14 PM

me either :/

Guitar Woman Apr 20th, 2006 02:35 PM

Why didn't gadzooks or jixby win? Theirs were the only good ones. :/

Esuohlim Apr 20th, 2006 02:46 PM

I don't how many times I've read a "I'm not sure if the prizes are gonna be sent to me because I live in <name of country>" but they are always answered so get with the program.

Esuohlim Apr 20th, 2006 02:48 PM

Also there was a rule where it was a maximum of 2 pictures per post and Metalmilitia broke this rule :grrrr

MetalMilitia Apr 20th, 2006 03:15 PM

Yeah I know I broke a couple of rules but I needed to do something to divert the thread from the horrible horrible pictures initally submitted. We dont want the world thinking i-mock forums are full of the type of people who think this is funny:



Anyway, your hilarious contribution to the thread was noteable mainly by it's absence, milhousE.

Esuohlim Apr 20th, 2006 03:17 PM

OH

SNAP

GADZOOKS Apr 20th, 2006 06:28 PM

Who was in charge of this contest where the rule mean nothing, OAO?

Edit: The children at the orphanage I was going to donate the DVD to will be crushed.

King Hadas Apr 20th, 2006 11:50 PM

I can't believe I lost.

Guitar Woman Apr 21st, 2006 05:22 AM

I had a great conversation with Comrade Rocket!

Code:

wooshiiscool: my name is surly mcdouchebag
trancesapphire: ORLY
wooshiiscool: ya rly
wooshiiscool:
F99Cloud (11:39:43 PM): GW is a cunt. >
F99Cloud (11:39:48 PM): AARRGGHH
F99Cloud (11:39:50 PM): Matey.
Wooshiisgod (11:39:54 PM): what
Wooshiisgod (11:39:57 PM): what did she do now?
F99Cloud (11:40:05 PM): Nothing, I just dislike her.
F99Cloud (11:40:08 PM):
wooshiiscool: he throws these smilies in at inappropriate moments
trancesapphire: F99Clous?
trancesapphire: Cloud*
wooshiiscool: sevenforce
trancesapphire: Yeah, I know who it is
trancesapphire: it's just
trancesapphire: how fucking faggoty can you get
wooshiiscool: i know
trancesapphire: I bet he secretly likes InuYasha too >:
wooshiiscool: lol, what a faggo
wooshiiscool: hes talking about raping a bear
wooshiiscool: teddy bear
trancesapphire: it'll be the next internet fetish :eek
wooshiiscool: its been an internet fetish
wooshiiscool: plushies
trancesapphire: ew gors
wooshiiscool: yeah totoals
trancesapphire: that's sick let's change the subject
wooshiiscool: okay
trancesapphire: are you gonna go see silent hill tomorrow
wooshiiscool: so i got a mohawk
wooshiiscool: oh yeah
wooshiiscool: my friend is joined the army and he leaves on the 26th
wooshiiscool: so we are gonna go watch it tomarrow
trancesapphire: I saw the ad for SH on tv an hour ago and I was all like "Oh FUCK yeah"
wooshiiscool: i saw the ad for advent children
wooshiiscool: and it looked cool
trancesapphire: I hope they get mandy moore back to do aeris' voice, otherwise I'll have to watch it in japanese
wooshiiscool: mandy moore for aeris and lance bass for sepheroth
trancesapphire: http://ia.imdb.com/media/imdb/01/I/38/27/98m.jpg
trancesapphire: haha
wooshiiscool: lol
wooshiiscool: i remember beating KH with my friend and we were sitting there looking at the voices
wooshiiscool: and he seriously threw the controller and screamed when he saw that
trancesapphire: It's games like kingdom hearts that make me want a PS2 a lot  :(
trancesapphire: mario is crying somewhere
wooshiiscool: my ps2 broke, when he joins the army im gonna borrow him
wooshiiscool: ps2
trancesapphire: What I really want is Shadow of the Colossus, because it looks like it's really fucking awesome =(
wooshiiscool: it is
wooshiiscool: i played the demo for like hours
trancesapphire: wanna see a video of some guy who really sucks at it
wooshiiscool: like how?
trancesapphire: He almost dies fighting the first one, before he can even grab on to it
wooshiiscool: lol
trancesapphire: he rolls when he should jump and the colossus steps on him
trancesapphire: hold on I'll get the link
trancesapphire: http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=570
trancesapphire: it's in french :x
trancesapphire: what the fuck
wooshiiscool: lol
wooshiiscool: frenchies
trancesapphire: I-mock's "gross" emoticon is a "wub" emote here
trancesapphire: what the hell
wooshiiscool: lol
wooshiiscool: why did he shine the light at him that close
trancesapphire: because he's dumb
trancesapphire: I like how he just runs straight into the thing's hoof
wooshiiscool: he dived into it
wooshiiscool: maybe he was trying to tip it over?
trancesapphire: lol
trancesapphire: I also like the part where he stabs it in the butt
trancesapphire: but misses
wooshiiscool: that would bring me down
trancesapphire: whenever I get this game my mission will be to stab all 16 in the dick at least once
trancesapphire: 'cause I'm a JERK
wooshiiscool: lol
wooshiiscool: poor colosus
wooshiiscool: they are just walking around, and then you make it so they dont got no angle in the dangle
trancesapphire: what about the asshole ones that attack you on sight
wooshiiscool: honestly, i just wanted to say i got no angle on my dangle
trancesapphire: I've always wanted to say
trancesapphire: Damn that David
trancesapphire: of course now that's kind of an old thing
wooshiiscool: im starting to get sick of saved by the bell
trancesapphire: I stopped watching Adult Swim when they got rid of Cowbow BeBop =(
wooshiiscool: they still show it
wooshiiscool: and they have been showing evangelion again too
trancesapphire: I watched an episode of evangelion a month ago
trancesapphire: there was this guy, some 5th child or something
trancesapphire: and he was gay for the main character
wooshiiscool: lol
wooshiiscool: yeah
trancesapphire: it was hilarious
wooshiiscool: it was total fanservice
trancesapphire: evangelion fans like gay 15-year-olds?
wooshiiscool: bingo
wooshiiscool: and fat goth girls
trancesapphire: ugh
trancesapphire: god, I hate those fucking PSP squirrels
wooshiiscool: IM PLAYING NUT
trancesapphire: I GOT PORTABLE NUT
trancesapphire: IT'S A NUT YOU CAN PLAY WITH OUTSIDE
wooshiiscool: SQUIRRL WHAAAT
wooshiiscool: hellz yeah
trancesapphire: THAT GUYS GOT A BIG GUN
wooshiiscool: lol
wooshiiscool: love bullets
trancesapphire: I can't remember the rest of that one =(
wooshiiscool: cowby bebop is on now
trancesapphire: I don't have cable anymore =(
wooshiiscool: ouch
wooshiiscool: bummer
trancesapphire: tell me about it
trancesapphire: what episode is it
wooshiiscool: the one about the kid who was like 100 years old
wooshiiscool: sympathy for the devil
trancesapphire: I don't remember that one
wooshiiscool: yeah, theres this kid who is like really good at harmonica
trancesapphire: Oh
trancesapphire: i was thinking of the one where ed plays chess with that old guy for a whole week
wooshiiscool: and its turns out he got a huge dose of radiation from the gate accident and like lives forever
wooshiiscool: yeah, i like that one
trancesapphire: wait, what time is it where you are
wooshiiscool: 12:34
wooshiiscool: i think we are in the same time zone
trancesapphire: yea
wooshiiscool: but i gotta get to bed anyways
trancesapphire: that's kind of weird, usually adult swim leaves bebop for 1:30 or some gay time like that
trancesapphire: good night
wooshiiscool: night  :D
wooshiiscool: what a gay smiley


Sethomas Apr 21st, 2006 05:25 AM

Oh but you have never had a great conversation with Sethomas84 and I hear-tell that those are the greatest conversations there are.

Guitar Woman Apr 21st, 2006 05:27 AM

If you'd get on YIM mabye I'd be more inclined to talk to you!

Guitar Woman Apr 21st, 2006 05:34 AM

OK FINE, DON'T TALK TO ME

Guitar Woman Apr 21st, 2006 05:35 AM

IT'S NOT LIKE I'D ENJOY YOUR COMPANY ANYWAY

Guitar Woman Apr 21st, 2006 05:35 AM


Guitar Woman Apr 21st, 2006 05:37 AM

take that, administrator esuohlim

Sethomas Apr 21st, 2006 06:08 AM

I WAS BUSY GAYING UP THE PHILOSOPHY BOARDS.

And I'm far more of an AIM person.

Guitar Woman Apr 21st, 2006 06:10 AM

Pffffft, I can only begin to describe how much better YIM is than AIM. That is, if you don't mind the faggy emoticons.


All times are GMT -4. The time now is 09:06 PM.

Powered by: vBulletin
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.