I-Mockery Forum

I-Mockery Forum (http://i-mockery.com/forum/index.php)
-   General Blabber (http://i-mockery.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   I-Mockery Chat (Lube up those lips) (http://i-mockery.com/forum/showthread.php?t=8799)

Matt Harty Jan 2nd, 2005 05:21 PM

n*gga you nuts

executioneer Jan 2nd, 2005 05:26 PM

lol :(

Matt Harty Jan 2nd, 2005 05:28 PM

THE FUCK IS THIS KID LAUGHIN AT?

executioneer Jan 2nd, 2005 05:30 PM

doggy fizzle televizzle :lol

HickMan Jan 2nd, 2005 05:32 PM

:(

Matt Harty Jan 2nd, 2005 05:35 PM

:/

ScruU2wice Jan 3rd, 2005 12:48 AM

:lol

Matt Harty Jan 3rd, 2005 12:41 PM

this censor is hurting my style :(

liquidstatik Jan 3rd, 2005 01:42 PM

hi guyz wuts up!* i been gone for a while watching tv ya know im back tho :D

HickMan Jan 4th, 2005 01:30 PM

Hey Liquidstatik hows life treating you these days?

liquidstatik Jan 4th, 2005 01:56 PM

Pretty good, ya herd,, yo avatar lookin pretty tuff, hick!

HickMan Jan 4th, 2005 02:08 PM

fo' real yo. If matt dont step up and make yours I might have to do it myself.

Matt Harty Jan 4th, 2005 07:33 PM

i did and i im'd the muthafucka with it >:

executioneer Jan 9th, 2005 09:43 PM

fo' real?

Matt Harty Jan 9th, 2005 09:56 PM

STOP BEING A BITCH BITCH

executioneer Jan 11th, 2005 05:33 AM

did anyone get away with murder yet i forget

GADZOOKS Jan 11th, 2005 06:27 AM

Ghost of Fraiser didn't

executioneer Jan 11th, 2005 11:52 PM

wah wah wah wahhhh

sheep_herder Jan 12th, 2005 12:00 AM

Actually 277 pages, but u were close, heres a cookie.

executioneer Jan 12th, 2005 12:12 AM

i dont understand what the hell you are talking about

sheep_herder Jan 12th, 2005 12:19 AM

Me ether

executioneer Jan 12th, 2005 01:02 AM

maybe you should try typing slower i bet that helps

sheep_herder Jan 12th, 2005 01:07 AM

That's some good advice i will try that.

Try the advice:

Me cant play bongos with a potato chip, becuase the TNT is loose.

O well ill practice some more

Mr. Vagiclean Jan 12th, 2005 01:11 AM

OH i am sorry, you really shouldn't walk backwards like that

Matt Harty Jan 12th, 2005 01:33 AM

You guys are TO-TA-LY NUTS

sheep_herder Jan 12th, 2005 02:38 AM

Quote:

Originally Posted by Matt Harty
You guys are TO-TA-LY NUTS

no these are totaly nuts---->

-BrAd- Jan 12th, 2005 02:08 PM

Jesus, this thread has been active for almost a year!

Schimid Jan 12th, 2005 05:14 PM

Holy crap, I came here in 2003?

Almost two years. :vet

HickMan Jan 12th, 2005 05:15 PM

onFg schimid we're like old lol lol

executioneer Jan 12th, 2005 09:33 PM

dude i was on the old boards for two years before i came to this one :supervet

executioneer Jan 12th, 2005 09:34 PM

of course i dont meanto turn this into an out-vetting contest b/c i know theres ppl who can totally outvet them all *chojin couhg cogh*

Big McLargehuge Jan 13th, 2005 03:35 AM

hey guys i paid my bills today and my internet came back, i'm touching myself

Matt Harty Jan 13th, 2005 12:48 PM

Oh shit I thought you died. :(

liquidstatik Jan 13th, 2005 02:06 PM

yeah i know :( hey guys today on the bus this gay kid that listens to AFI tried to beat me up.

sheep_herder Jan 13th, 2005 04:12 PM

Probly because you offered him oral sex for 2 shiny yo-gi oh cards.

GADZOOKS Jan 13th, 2005 06:35 PM

Quote:

Originally Posted by executioneer
of course i dont meanto turn this into an out-vetting contest b/c i know theres ppl who can totally outvet them all *chojin couhg cogh*

Yeah but you got banned from something awful :rolleyes

executioneer Jan 13th, 2005 07:34 PM

no i didnt i just stopped posting there b/c of the mountain of faggots there

executioneer Jan 13th, 2005 07:35 PM

of course i might be banned NOW, i bet they ban people with inactive accounts that would be so like that greedy f*ckface

executioneer Jan 13th, 2005 07:36 PM

and i'll be fuck-damned if i'm gonna go back and check >:

Pub Lover Jan 13th, 2005 10:33 PM

Hey Joes, how are the mad-libs? >:

Pub Lover Jan 13th, 2005 10:48 PM

So, the way I'm reading this so far, (& backwards :hypno ) is that this Sheep Herder guy is some kind of cock. >:

Pub Lover Jan 13th, 2005 10:50 PM

Damn Straight, A Cocking One-Eyed Trouser Snake! >:

Pub Lover Jan 13th, 2005 11:01 PM

Quote:

Originally Posted by HickMan
oh wait he wouldn't be able to post then because he'd be frozen but he still posts. Maybe he just lives with AIDS :eek

Hey, Maybe he's a carrier, but has some immunity. Like Dubya & stupidity... HaHaHa, I just zinged your Cocking President! :D

I think this is the first time I've used the word 'zing', I hope I used it right... :eek

Pub Lover Jan 13th, 2005 11:15 PM

Quote:

Originally Posted by Esuohlim
I remember but Pub Lover posted like a million posts in two hours and then he left what a whore. >:

No. You're The Whore. >:

I've Just Been Reading Some Books, I've Not 'Left'. ;)

Pub Lover Jan 13th, 2005 11:17 PM

Quote:

Originally Posted by Matt Harty
i remember when pub had a bible session

Hey, I Remember That Too! :)

It's funnier if you know how seriously Christian I really am. ;(

Bubsy Jan 14th, 2005 12:03 AM

!!!!!!

Pub Lover Jan 14th, 2005 12:25 AM

That shit ain't funny. I've had computers explode on me. >:

Pub Lover Jan 14th, 2005 12:51 AM

Seriously, I still have bits of molten circuit embedded in my lego castle. :(

Bubsy Jan 14th, 2005 01:00 AM

sorry!!!! :(

sheep_herder Jan 14th, 2005 01:03 AM

What happens when you stick your DIcK in the floopy drive, just because its floopy doesnt mean you put it in there.

Pub Lover Jan 14th, 2005 01:34 AM

You are not a valued member of this board.

Pub Lover Jan 14th, 2005 01:34 AM

Haha, stupid page break.

sheep_herder Jan 14th, 2005 01:36 AM

AND YOU HAVE NO NET VALUE WHAT SO EVER. SUCK MY FILLY FLAPY PEPPER SMACKER.

Pub Lover Jan 14th, 2005 01:36 AM

HEY SHEEP HERDER GUY! IF YOU WANNA GET BANNED, THEN I KNOW THE PEFECT WAY! Am I right guys?

NIGGAS! :eek

sheep_herder Jan 14th, 2005 01:41 AM

I ALREADY FOUND A WAY. BUT THIS GUY WOULD LIKE SOME

Pub Lover Jan 14th, 2005 01:44 AM

I'd joke-fight you to death, but Willie already won. >:

sheep_herder Jan 14th, 2005 01:45 AM

WHOS WILLY AND WHAT DOES HE DO

executioneer Jan 14th, 2005 03:02 AM

who is your daddy and what does he do

GADZOOKS Jan 14th, 2005 03:19 AM

Just like the old days :tear

Big McLargehuge Jan 14th, 2005 05:23 AM

i know i just got my internet back and all, but i might have to leave this place and never come back, i mean in the time i was gone it has become completely and totally boring :(

every other post is some moron jacking off all over himself and it makes me sad :(

Pub Lover Jan 14th, 2005 12:19 PM

Just like the old days :tear

HickMan Jan 14th, 2005 03:30 PM

DON'T GET BANNED :X

Pub Lover Jan 14th, 2005 06:03 PM

Don't have sex with strangers. :rolleyes

GADZOOKS Jan 14th, 2005 08:15 PM

Yeah Hickman, that's so irresponsible!

Pub Lover Jan 14th, 2005 09:02 PM

& if you do, it's gotta be a secrat! :dunce

Pub Lover Jan 15th, 2005 03:27 PM

No one treats this thread right anymore. :tear

The Retro Kat Jan 15th, 2005 05:16 PM

I'm fucking 18 years old and i finally got the fucking chicken pox, can you guys believe that shit?

HickMan Jan 15th, 2005 05:31 PM

Hey pub you're so mean >:

Puppy_Love Jan 15th, 2005 05:34 PM

Posting of real life info is instant ban, and we dont care about herpees on your testicals.

HickMan Jan 15th, 2005 05:43 PM

alright i guess i'll leave ;(

Puppy_Love Jan 15th, 2005 06:11 PM

Im sorry, i love ya. Just only in a platonic way from now on

HickMan Jan 15th, 2005 06:17 PM

MOTHER-F'ER

Puppy_Love Jan 15th, 2005 06:19 PM

That post was meant for retro kat. The quote just didnt make it..

Bubsy Jan 16th, 2005 01:02 AM

hahahahah your avatar is HIKLARIOUS!

ScruU2wice Jan 16th, 2005 01:13 AM

Quote:

Originally Posted by The Retro Kat
I'm bloody 18 years old and i finally got the bloody chicken pox, can you guys believe that shit?

The funny part is that you totally perdicted it too :(

Pub Lover Jan 16th, 2005 03:19 PM

Hey Retro, tough break, you do know that it can make you sterile getting it so late in life? :eek
Quote:

Originally Posted by HickMan
Hey pub you're so mean >:

Don't you dare be rude to your dad! >:

Pub Lover Jan 16th, 2005 03:20 PM

WTF?! Why do I always get the bloody pagebreak?

GADZOOKS Jan 16th, 2005 08:44 PM

whatever happen to the pedofile case with you.

Pub Lover Jan 16th, 2005 11:25 PM

Paedophilia jokes are all very funny till you actually get accused of it. >:

It's like waking up one day to find you've been painted black & have to ride at the back of the bus... :eek

Actually, no. It's bloody worse. >:

Pub Lover Jan 16th, 2005 11:28 PM

HaHa, I was trying to be serious, yet I still made a nigga joke. :lol

I only find racism ironically funny. I :love the blacks, fo sur. >:

Bubsy Jan 17th, 2005 02:34 AM

I just ate a deelicious sandiwech YUM!

executioneer Jan 17th, 2005 04:16 AM

what was in it

Bubsy Jan 17th, 2005 04:40 AM

cheese and salad and maybe a DEAD RAT!!!!!! :lol

executioneer Jan 17th, 2005 05:31 AM

thats what you get!

Puppy_Love Jan 17th, 2005 07:33 AM

Quote:

Originally Posted by Bubsy
I just ate a deelicious sandiwech YUM!

Where did you have that sandwitch laying at, i might have eaten some.

Matt Harty Jan 17th, 2005 11:58 AM

PUB LOVER :eek

Matt Harty Jan 17th, 2005 11:59 AM


Bubsy Jan 17th, 2005 07:39 PM

that's a scary BABY!

Pub Lover Jan 17th, 2005 07:54 PM

You're a scary baby! >:

Bubsy Jan 17th, 2005 08:01 PM

:( !!!!!!!

Pub Lover Jan 17th, 2005 08:22 PM

I'm sorry. :(
[img]not really! haha![/img]

Pub Lover Jan 17th, 2005 08:23 PM

Yeah, that was a joke, I didn't screw up. No not at all. :eek
Code:

Damn.

Bubsy Jan 17th, 2005 08:28 PM

well it's fine i like everybody here!\

except for stupid idiots liken sheep_POOPER!!!! :newbie

Puppy_Love Jan 17th, 2005 08:46 PM

All except the sheep herder guy, i saw the 3 post on him. did he get banned or just stop posting.

Schimid Jan 17th, 2005 09:11 PM

knock knock

Mr. Vagiclean Jan 17th, 2005 09:19 PM

LO i wish I can answer it!

Puppy_Love Jan 17th, 2005 09:21 PM

o well who cares i just wanted to know just nosie

Pub Lover Jan 18th, 2005 07:50 PM

can't you here me knockin

HickMan Jan 18th, 2005 08:09 PM

Quote:

Originally Posted by Schimid
knock knock

Who's there?

Drev Jan 18th, 2005 08:14 PM

WHEN WAS THE DVD INVENTED?


All times are GMT -4. The time now is 06:53 PM.

Powered by: vBulletin
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.