I-Mockery Forum

I-Mockery Forum (http://i-mockery.com/forum/index.php)
-   General Blabber (http://i-mockery.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   I-Mockery Chat (Lube up those lips) (http://i-mockery.com/forum/showthread.php?t=8799)

Sam Jun 25th, 2004 06:39 PM

NO POSTS EXIST FOR THIS TOPIC. >:

agroskaterik Jun 25th, 2004 06:47 PM

AgroSkateRik: BOOM
Switch Dingo: HERE COME DA BOOM
AgroSkateRik: READY OR NOT
Switch Dingo: WTF IS THAT?
Switch Dingo: >:
AgroSkateRik: BOOM
Switch Dingo: >:
Switch Dingo: YOU RUINED IT
AgroSkateRik: boom :-(
Switch Dingo: NO
Switch Dingo: IT'S FUCKING OVER =(

HEY LOOK ME AND SAM ARE INTERNEYT FRIENDS

Sam Jun 25th, 2004 06:56 PM

agroskaterik: now find me a new avatar
agroskaterik: and buy me a title
Switch Dingo: NO
Switch Dingo: SCRUU
agroskaterik: and wash my car
Switch Dingo: 2WICE
Switch Dingo: LOL I MAED A JOEK
agroskaterik: 2 coats
agroskaterik: WHAT?
agroskaterik: O
agroskaterik: I JUST GOT IT
agroskaterik: HAHA
agroskaterik: >:
Switch Dingo: I SAID SCRUU2WICE AND THAT'S LI KE SCRUU2WICES NAME
agroskaterik: but serusly 2 coats
Switch Dingo: OMG THAT WAS SO GENIUS
Switch Dingo: YOU GOT BURNED >:

agroskaterik Jun 25th, 2004 06:58 PM

Switch Dingo: OMG THAT WAS SO GENIUS
Switch Dingo: YOU GOT BURNED >:
AgroSkateRik: sam
AgroSkateRik: serusly
AgroSkateRik: 2 coats

ScruU2wice Jun 25th, 2004 06:58 PM

:lol

ScruU2wice Jun 25th, 2004 07:00 PM

Switch Dingo: HE GOT BURNED SO BAD THEY SHOULD PUT HIM INT HE BURN WARD OF THE HOSPITAL AND IT COULD BE LIKE THE ENGLISH PATIENT AND HE'S ALL BURNED UP AND STUFF AND GETS FED SOME KIND OF FRUIT BUT HE'S ALL BURNED UP AND HIS NURSE FALLS IN LOVE WITH HIM =(

ScruU2wice Jun 25th, 2004 07:02 PM

my head still hurts :(

Sam Jun 25th, 2004 07:02 PM

agroskaterik: sam
agroskaterik: serusly
agroskaterik: 2 coats
Switch Dingo: >:
Switch Dingo: FU
agroskaterik: @WICE
agroskaterik: I MEAN 2WICE
agroskaterik: YEA
Switch Dingo: FU2WICE
agroskaterik: NO F U
Switch Dingo: FU2WICE
agroskaterik: FU3REE
Switch Dingo: YOU MEAN
Switch Dingo: FU3RICE
Switch Dingo: YOU RETARD :ROLLEYES
agroskaterik: RACIST
agroskaterik: BAND
Switch Dingo: YOU ARE BANNED
agroskaterik: NO I SAID IT FIRST
Switch Dingo: SO YOU CAN SAY IT UNTIL YOUR ASS BLEEDS BUT THAT DOESN'T MAKE IT TRUE

agroskaterik Jun 25th, 2004 07:02 PM

Hey sam get ready for this:


:fu

Sam Jun 25th, 2004 07:03 PM

YOU CAN'T USE THAT EMOTICON.

YOU ARE NOT WANG.

THAT IS WANG'S EMOTICON.

>:

agroskaterik Jun 25th, 2004 07:04 PM

Hey wang! Think fast:

:fu

Sam Jun 25th, 2004 07:05 PM

WANG IS GONE. :rolleyes

agroskaterik Jun 25th, 2004 07:07 PM

my bad :( , sorry bout those emoticons, i didnt meen to go there :(

Sam Jun 25th, 2004 07:11 PM

THIS IS GONNA HURT ME ALOT MORE THEN IT'S GONNA HURT YOU.


agroskaterik Jun 25th, 2004 07:13 PM

:lol

Switch Dingo: your new avatar is awsome =(
Switch Dingo: IT'S ALMOsT AS COOL AS MINE
AgroSkateRik: IT'S ALMOST THE SAME THING
AgroSkateRik: except the invisible penis in mine is WAAAAAAAAYYYY bigger
Switch Dingo: NO WAY >:
AgroSkateRik: dont worry, yours is a decent size
Switch Dingo: OMG

Matt Harty Jun 25th, 2004 07:14 PM

I have AIM

ScruU2wice Jun 25th, 2004 07:16 PM

so it's a standoff


:pirate

Matt Harty Jun 25th, 2004 07:20 PM

WHAT?

Sam Jun 25th, 2004 07:21 PM

agroskaterik: i'm scared to IM matt harty :(
agroskaterik: what if he doesnt like me :(
agroskaterik: i'd just die :(
Switch Dingo: OMG
Switch Dingo: he'd hate you
Switch Dingo: BECAUSE YOU ARE A PUSSY >:
Switch Dingo: AND SCARED TO IM HIM

agroskaterik Jun 25th, 2004 07:23 PM

GOD DAMMIT SAM >:

ScruU2wice Jun 25th, 2004 07:23 PM

You're the worst at this game


ScruU2wice: OMG
Mattchew Harty: HOO HA
ScruU2wice: you said you had aim and it was tru
Mattchew Harty: Who the fuck are you?
ScruU2wice: no they got you to matt harty
Mattchew Harty: What are you talking about?
Mattchew Harty: Hello?
ScruU2wice: http://www.i-mockery.net/viewtopic.php?p=233600#233600
Mattchew Harty: Yeah but what are you talking about?
ScruU2wice: you having AIM
Mattchew Harty: ScruU2wice: no they got you to matt harty ScruU2wice: no they got you to matt harty ScruU2wice: no they got you to matt harty ScruU2wice: no they got you to matt harty ScruU2wice: no they got you to matt harty
Mattchew Harty: WHAT
ScruU2wice: its a joke about the invisible aliens who wipe memories clean
Mattchew Harty: ...
Mattchew Harty: Have I talked to you before/
ScruU2wice: several times
ScruU2wice: meaning once or twice

ScruU2wice Jun 25th, 2004 07:28 PM

ScruU2wice: were you doing that thing where you pretend not to know someone on AIM and make it seem like you IM'd the wrong person
ScruU2wice: because you did a really good job of it
Mattchew Harty: Just now/
Mattchew Harty: No I just wasn't sure if I liked you lol.
Mattchew Harty: I was gonna be a jerk.
ScruU2wice: oh
ScruU2wice: that's cool

Matt Harty Jun 25th, 2004 07:51 PM

I'm not mean. :'(

Sam Jun 25th, 2004 07:55 PM

THAT AVATAR IS HOTTER THEN THAT CHICK WHO USED TO BE YOUR AVATAR. >:

Sajuuk Jun 25th, 2004 08:15 PM

AWESOME :D


All times are GMT -4. The time now is 12:58 PM.

Powered by: vBulletin
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.