I-Mockery Forum

I-Mockery Forum (http://i-mockery.com/forum/index.php)
-   General Blabber (http://i-mockery.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   I-Mockery Chat (Lube up those lips) (http://i-mockery.com/forum/showthread.php?t=8799)

Pub Lover Mar 28th, 2008 11:21 AM


Pub Lover Mar 28th, 2008 11:22 AM

Quote:

Originally Posted by Creymaster (Post 543050)
Is there anything else we should all know about you?- Insects give me the willies

For Free?! How many Willies do you have now? Are they easy to keep? If one of them gets spooked do they all start acting up?

I'd like to have a Willie. :(

Pub Lover Mar 28th, 2008 11:52 AM

FUCK YOU, EDISON! I'LL TAKE THEM ALL FROM YOU! EVERY LAST ONE! >:

executioneer Mar 28th, 2008 01:18 PM

Quote:

Originally Posted by Pub Lover (Post 543053)
For Free?! How many Willies do you have now? Are they easy to keep? If one of them gets spooked do they all start acting up?

I'd like to have a Willie. :(

insects giving someone the willies, that's like a yakov smirnoff joke about when i thought i had the scabies for a year and a half :x

Creymaster Mar 28th, 2008 01:58 PM

Quote:

Originally Posted by Pub Lover (Post 543053)
For Free?! How many Willies do you have now? Are they easy to keep? If one of them gets spooked do they all start acting up?

I'd like to have a Willie. :(

sorry no willies for you.

they are much to hard to take care of.

Fathom Zero Mar 28th, 2008 05:39 PM

Fuck, I have to make power switch. Hallelujah for pin-outs.

Tadao Mar 28th, 2008 07:41 PM

Quote:

Originally Posted by Pub Lover (Post 543135)
I hate Protoclown. He's a hack!

:(

Tadao Mar 28th, 2008 09:19 PM

:lol

WhiteRat Mar 28th, 2008 11:49 PM

Quote:

Originally Posted by Tadao (Post 543158)
:lol

OMG, :lol:lol:lol:lol, isn't it?

WhiteRat Mar 29th, 2008 12:01 AM

I just :lol so hard I blew my wad early. Oopsies!

Tadao Mar 29th, 2008 12:10 AM

:lol

Tadao Mar 29th, 2008 12:13 AM

Hey guys! The army is funny!


WhiteRat Mar 29th, 2008 12:15 AM

Let's just completely derail this thread

GADZOOKS Mar 29th, 2008 01:03 AM

Guess who will be gone for 6 weeks?



ME!

Quote:

Originally Posted by tadao,guitarwoman, ect.
don't come back, puss/fag

Just predicting the future here!

Guitar Woman Mar 29th, 2008 02:24 AM

Well if you're gonna be that way then yeah


:tear

Chojin Mar 29th, 2008 03:30 AM

i just bought a 3DO from ebay :< The 2nd edition one from Panasonic :<

for a little over a hundred dollars :< :< :<

In my defense it did come with 10 games, two controllers, and all the hookups.
And the government is giving me money in may.
And it's awesome.
And one of those games is Way of the Warrior.
And I just got a membership to a site that will let me download all the rest of the 3DO games in existence for free.

BUT STILL.

caith Mar 29th, 2008 04:45 AM

any1 wanna cyber

terrva Mar 29th, 2008 05:02 AM

I put on my robe and wizard hat.

caith Mar 29th, 2008 05:07 AM

no thanks

Zomboid Mar 29th, 2008 05:09 AM

YOU WILL DELIVER MATTJACK HIS PRESENT OR I WILL HARASS YOU OVER XBOX LIVE

caith Mar 29th, 2008 05:15 AM

lol i am never on xbox live my friend just pretty much has it over at his house

MattJack Mar 29th, 2008 03:15 PM

Quote:

Originally Posted by Chojin (Post 543224)
i just bought a 3DO from ebay :< The 2nd edition one from Panasonic :<

for a little over a hundred dollars :< :< :<

In my defense it did come with 10 games, two controllers, and all the hookups.
And the government is giving me money in may.
And it's awesome.
And one of those games is Way of the Warrior.
And I just got a membership to a site that will let me download all the rest of the 3DO games in existence for free.

BUT STILL.

What games came with it? I would pay a little over a hundred dollars for that shit, I think you made the right decision.

liquidstatik Mar 29th, 2008 04:50 PM

i need a cigarette ;_________;

Zomboid Mar 29th, 2008 05:28 PM

I was just thinking about having one. I believe I shall! :D

executioneer Mar 29th, 2008 07:00 PM

yall smokers are jokers


All times are GMT -4. The time now is 02:02 PM.

Powered by: vBulletin
Copyright ©2000 - 2022, Jelsoft Enterprises Ltd.